Vásárlás és megrendelés:
A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett. A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén. A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni, illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Pénztárhoz” gombra, majd a rendelés összesítő oldalon a „Megrendelem” gombra kattintva. A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Szolgáltató részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére.A webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák!
A megrendeléshez regisztráció nem szükséges.
Az alábbi módozatokat választhatja megrendelése során: Szállítási módok: - kiszállítás
A szállítási és fizetési módot a megrendelés során a rendelés összesítő oldalon választhatja ki, itt kerül feltüntetésre a megrendelt termék kiszállításának díja is.
A fizetési módok:
1.Banki átutalással
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
2.Utánvéttel
4. Személyes átvételre Budapesten , vagy Dunakeszin van lehetőség , előzetes telefonos egyeztetés alapján a 06708829944-es telefonszamon .
A termékek postázását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A leadott megrendelést követően rendszerünk először egy automata üzenetet küld a megrendelésről, majd a hivatalos megrendelés teljesítéséről szóló visszaigazolást is emailben küldjük el vásárlóink részére.
Reklamáció Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn a szállító a kifogásolt terméket visszaszállítja feltéve, hogy a reklamáció az átadás során megtörtént. Jogos reklamáció esetén az új termék kiszállításának a díja a Szolgáltatót terheli.
Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján)
Email-en keresztül tud panaszt tenni hajpartyshop@gmail.com -on.
Elállás A szerződéstől az áru átvételét követően 8 munkanapon belül anyagi következmények nélkül elállhat a vásárló az esetben, ha a terméket eredeti állapotban vissza tudja szolgáltatni. Amennyiben a termékben kár keletkezett azt köteles a Vevő a Szolgáltató részére megtéríteni. Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatos költségeket a Haj-Partyshop Webáruház köteles 14 napon belül visszaszolgáltatni, a termék visszaszállításnak a költségét a vevő köteles ez esetben állni!
Adatkezelés: A megrendelés során a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatok megadása ( név , lakcím, telefonszám, e-mail cím) . Ezeket az adatokat az érintettek bizalmasan kezelik, harmadik félnek nem értékesítik. Tételes információt sem a megrendelőkről sem a megrendelésekről az üzemeltető nem ad ki kívülálló félnek.